Monday, February 6, 2012

[update ] mahu meraih pendapatan lumayan dengan google adsense?

yeah, apa kabar kawan-kawan blogger semua?

sekarang ni aku nak bercerita kat korang pasal google adsense nih, nufnang jangan marah yer, tak ada niat untuk menduakan nuffnang sebab nuffnang pun banyak membantu.



okey, jom balik kepada cerita adsense ni, google adsense ni sebenarnya sama juga dengan nuffnang, cuma dia dikendalikan sepenuhnya oleh google, konsepnya adalah PPC, iaitu pay per click, setiap yang korang klik pada iklan tersebut akan dibayar oleh google bergantung kepada jenis iklan tersebut, dan kadarnya berbeza-beza di antara iklan yang terdapat didalamnya.

ada yang dibayar 0.20$usd setiap iklan, bayangkan kalau 10orang yang klik iklan adsense dalam blog korang setiap hari, lumayan kan?.

tapi, nak memahami bagaimana dan caranya kendalikan google adsense ni perlulah sedikit pengetahuan, dan ada pembelajaran, pelajarannya adalah mudah, Macam ABC, dan aku boleh ajar (kalau korang mahu).

adsense ni tak semua orang tahu, ada yang tahu tapi tak mahu berkongsi tutorial, tapi aku kat sini nak berkongsi sedikit dengan korang google adsense plus google adword, menarik tak?

kalau mahu, boleh tinggalkan komen dibawah ini dan juga email, bagi senang untuk aku hantarkan tutorial yang senang ni kepada korang.

kalau aku nak charge korang sedikit boleh?
tak mahal, hanya RM5.00 ringgit sahaja.

step pertama:
1.bank-in kan duit kopi kedalam akaun aku.

step kedua;
2.emailkan bukti pembayaran ke azwanfelda@gmail.com

step ketiga:
3.aku akan hantarkan terus tutorial ke alamat email korang.

#siapa cepat dia dapat#



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...