Wednesday, May 11, 2011

5 website yang korang wajib kunjungi






korang semua suka download x?

kalau korang tanya aku, mesti lah aku akan cakap ya, benda free kan, banyak yang bley dapat kat dalam dunia cyber
nie, yang penting kita kene tapis-tapis isi kandungannya, aku xnak tulis panjang-panjang, sekadar nak berkongsi website-website yang aku kerap kunjungi;



mesti korang semua tahu @ ada yang tak tahu website ni?,kat laman web ni lah aku selalu sedut movie, lagu, software...etc  yang diperlukan disini, free je!!. 


yang ni jugak lebih kurang dengan yang diatas, fungsinya jugak sama, tapi yang ni lebih kepada bende yang diperlukan untuk pc software, security pc (antivirus) untuk pc korang, free pun ada, nak tahu lebih lanjut, korang boleh explore sendiri yer.


boleh download free software kat dalam nie, seperti dalam iklan astro "macam-macam ada", rajin2kan diri explore yer.


rujuk kat sini movie yang korang ingin tengok.


laman gosip dunia artis masa kini yang dikuasakan oleh anak jati malaysia, kepada kaki2 gosip artis, wajib nih tengok.


dan yang last, laman yang wajib korang kunjungi setiap hari.


diatas adalah antara laman2 sesawang  yang sering aku lawati, kalau korang ada lagi laman2 yang dikira menarik, bolehlah berkongsi dengan aku.



nota kaki: "geram jugak dengan kenyataan menteri-menteri, bila harga barang naik, mulalah bagi 1001 alasan"




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...