Friday, November 18, 2011

dalam kenangan [1995 - 2011]


sudah tinggal kenangan, motor nih banyak sudah berjasa...siapa2 yang pernah naiki motor ni mesti akan rasa feel the moment, hehe...entah ye atau tak?

dengan motor ni jugak, banyak pengalaman pahit dan manis telah berlaku..kan kan?

dan motor ni jugak menjadi tumpuan para-para mat rempit.

2 comments:

Jasman said...

azwe mu dh jual ke moto tu?

x rider lg la...

zwan said...

dah jual da...haha....aku dah resign dlm dunia rempit..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...