Showing posts with label celcom broadband. Show all posts
Showing posts with label celcom broadband. Show all posts

Monday, October 22, 2012

bye bye celcom broadband

bye bye....

lama dah aku pakai celcom broadband nih....
banyak kali jugak aduan aku buat....tapi hampeh yang lebih...
costumer service asyik cakap..mutu perkhidmatan akan di tingkatkan....coverage akan di tambahkan....

dan sekarang.....aku dengan rela hati TERMINATE kan celcom broadband nih.

selamat tinggal celcom broadband

termination form yang telah di isi
orang yang jaga kaunter pun tak banyak tanya kenapa nak terminate..elok juga tak tanya, malas nak jawab.
mungkin dia pun tahu kot....celcom broadband ni coverage dia pun takla meluas se-gah yang dalam iklan..

coverage map

tempat atas tu pun dah berpuluh-puluh kali aku komplen..tapi tiada pun tindakan....coverage tetap sama jugak....


ok, puas hati tak dengan detail kat atas? so kalau korang ada apa-apa yang nak share juga tentang liputan line ni...silakan komen di bawah.

welcome maxis


berada dalam kotak dengan penuh gaya


Sunday, January 22, 2012

tahap kelajuan bROADBAND CELCOM

setakat yang korang tahu, tahap kelajuan broadband ni bergantung coverage yang dia dah setup kat area tempat-tempat korang, jadi, sebelum nak menggunakan broadband.

1.pastikan area tempat korang dilengkapi dengan UTMS @ HSDPA, yang ini adalah bagi memastikan perjalanan dan urusan online korang berjalan dengan selamat tanpa tersekat.

TAHAP kelajuan bROADBAND AKU


2.pastikan network coverage dilengkapi dengan 3G.

3.dan yang paling penting, jangan malas bayar bil broadband korang.

untuk rujukan sila lah lawati celcom punya laman sesawang.


sekian,

terima kasih daun keladi.

Sunday, April 24, 2011

CELCOM BROADBAND COVERAGE TOO LOW






 bandar seremban selatan takda pun dalam list, 3G pun takde dikawasan ni,CELCOM tolong ambil perhatian, jangan nak charge je mahal, tapi servis bangang.

gambar diatas menunjukkan bahawa hanya-hanya di tempat terpilih je yang ada coverage celcom broadband,
CELCOM  diminta tolong meningkatkan servis perkhidmatan anda, kami sebagai pengguna-pengguna semua menginginkan 3G network.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...