Sunday, January 22, 2012

tahap kelajuan bROADBAND CELCOM

setakat yang korang tahu, tahap kelajuan broadband ni bergantung coverage yang dia dah setup kat area tempat-tempat korang, jadi, sebelum nak menggunakan broadband.

1.pastikan area tempat korang dilengkapi dengan UTMS @ HSDPA, yang ini adalah bagi memastikan perjalanan dan urusan online korang berjalan dengan selamat tanpa tersekat.

TAHAP kelajuan bROADBAND AKU


2.pastikan network coverage dilengkapi dengan 3G.

3.dan yang paling penting, jangan malas bayar bil broadband korang.

untuk rujukan sila lah lawati celcom punya laman sesawang.


sekian,

terima kasih daun keladi.

4 comments:

Cik Ila said...

Cik ila.ada HSDPA pun,sangkut2 gk.cmne? haha

Slm perkenalan.Jmpe kt innit td.. ;)

Jasman said...

zwan aku dh xpakai berokban lg...skrg pakai streamyx...hehe

zwan said...

@jasman kenapa kau dah tak pakai berokband lagi man?
dah pindah umah lain ke?

@cik ila yang tu mungkin kene tengok area..hehe....
salam perkenalan juge....dari mana?

Jasman said...

brokben slow la...tu yg aku tkar...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...