Monday, June 11, 2012

luahan hati seorang blogger part time

sebagai blogger parttime, aku kadang kala tiada masa tuk menulis apa yang aku pikir.

selalunya apa yang aku nak tulis cepat jer hilang, kalau aku marah, x sempat nak luahkan disini...contohnya kalau dalam trafik jam, memang rasa panas hati kat kerajaan sebab nampak takde cara nak tangani masalah lambakan kenderaan di atas jalan raya...yang ni memang aku akui, bayangkan 10tahun akan datang, apa akan jadi dengan keadaan jalan raya dimalaysia nih, output kereta hari-hari keluar, kereta yang lama pula payah nak digantikan dengan yang baru, kalau kerajaan bijak berfikir dan bijak menguruskan keadaan ini dengan rakyat, aku rasa benda ni senang je nak settle.

perkara tuh pun asasnya berbalik pada pengangkutan AWAM sebenarnya, yang ini kerajaan sukar nak tangani...macam mana nak menuju ke 2020?

aku rasa nih paling penting, lagi satu yang nak pergi kerja senang, tak payah susah-susah nak bawa kereta sorang-sorang, baru boleh jimat kan?



bila dah dalam keadaan takde trafik jam, terus aje sejuk hati nih, benda ni tak sama kalau jenis yang 24jam pegang smartphone di tangan, selalunya tanpa pikir apa-apa terus meluahkan segala yang terlintas di pikiran. betul tak?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...