Monday, June 4, 2012

aduh...traffik jamm!! damn!!

hoi hoi....
ngantuk giler rasa....tapi malas nak tidur lagi, sebab nak surfing-surfing dulu, bayangkan dari kuantan ke KL..6jam...bertolak dari rumah 5.30 petang je pun...gara-gara jam punya pasal.

pastikan jarak anda
kejadian hari ni pun bengang jugak, tak pasal-pasal kereta aku scratch, ini punya pasal sebab pemandu kereta tadi tak pandai nak undur kereta dari parking, kereta aku yang jadi mangsa.

orang cakap, kita dah jaga barang kita dah sebaik mungkin, tapi orang lain yang menjahanamkannya, tak guna jugak kan..

2 comments:

Jajas said...

cala la kate mu zwan...klam dia punye insuren la...hehe

zwan said...

hahah....xde masa nk claim man oi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...